Jom Shopping!

24 July 2011

Pertandingan mewarna anjuran Nisa

Ape ke jadahnye la dah beso panjang masuk pertandingan mewarna plk nih...hehehe..Ok ok, bukan aku yg masuk pertandingan nih...kalau aku yg masuk dah tentu2 la aku yg menang kn...huhu...Aku cume meneman je anak buah aku cik Auni Batrisiya ni...Pelik gak aku cmne la cikgu die blh pilih dia utk wakil sek? ADoi, masak la aku cmni...bukan ape dah tau sgt ape hasilnye nnt..hahahaha..Ok ok. x baik la gelak2...cube bg semangat sikit...apa punya mak menakan la hang nih...

Okla, nk bg semangat punya hal aku teman la cik Auni kite nie...Mcm syiok pulak kalau aku pn join kaler-kaler ni knn...huhu...Bila urusetia bg je green light utk mula, aku pn cam semangat gler nk kaler...hehe...tp ape kn daya, mampu tengok jela...sambil menggigit jari...air liur pn meleleh...eh tipu la tu...

sebelum kaler...huhu

1 jam je diorg bg budak2 nie kaler...sian...sempat ke? kaler pn terhegeh-hegeh....huwahaha...ayat mcm xpuas ati je xdpt kaler-kaler... ;p ... Aish, boring plk aku menunggu sambil melihat gelagat budak2 nie mengaler...Ala kanak-kanak rebina je diorg nih, 5 tahun - 6 tahun utk tahap 1.... 7 tahun - 9 tahun utk tahap 2...Lagi menyirap tgk cik Auni kaler...adoii la...sib baik ko kecik, klu x dah lame aku ketawa kuat2 mcm org xpuas ati xdpt kaler...huhuhu...

cik Auni main conteng2... ;p
Done. Mcm hampeh...huhu.. ;p

Abis gak akhirnye...penat aku tnggu...tu pn siap sbb aku aku dgn baiknye bg semangat suh siap cpt...Auni Auni Auni...cepat cepat cepat....ewah gitu...Cincai pun cincai la...asal ko siap...huhu ;p .... Abis sesi kaler-kaler kitorg dok lepak2 dulu semantara tunggu result dr pihak juri...Tak payah berharap sgt la..sure kalah, hoh!
cik Auni beratur panjang semata2 utk Ais Krim free!
sungguh tidak senonoh wajah mu cik Auni!
Ok, tepat kul 12 pm...pemenang pertandingan mewarna bakal di umumkan jap je lagi ye...sabo sabo...panassss nih...Walaupun aku dah agak cik Auni mmg tak kan menang...huwahahaha...tp aku tunggu la jgk...sbb cik Auni ine yakin sgt dia akan bwk balik hadiah...adoii...

Akhirnya....memang betul cik Auni bwk balik hadiah...camne budak ni tau dia akan bwk balik hadiah eh? kompius kompius...Ape hadiah nye? cukup la sekadar hadiah sagu hati....dari xde knn...sib baik ade jgk hadiah sagu hati..kalau tak parah jgk aku nak menahan sebak sbb tgk muke budak nih nnt...kalau xde hadiah sure la kecewa hancur luluh punah harapan cik Auni kita ni nak bwk balik hadiah....sian pulak knn....Anyway, Tahniah la utk cik Auni kita nih...walaupun tak berjaya mendapat tempat tp berjaya jgk menghabiskn kaler-kaler lukisan tu....(klu bg aku kaler lg bagus, sure jd juara antara benua...heh!) --> masih xberpuas hati sb xdpt kaler-kaler...huhu ;p



2 comments:

Ajibardin said...

waaaaaaaaaaaaa kaler2...nak join leh?

A d i n d a K u R a t u said...

Ajib, masalahnye ade ke pertandingan kaler2 utk org dewasa cam kite hih..huhu