Jom Shopping!

06 November 2010

BAD or GOOD..?


Hurmmm...
What a bad day...

Tak tau la ape yg xkena...
Serba serbi salah...
Dari semalam lagi...

Hati ni rasa mcm kena hiris2...
Tak tau nak bersabar mcmne lagi...
Air mata pn dah nak kering...
Itulah P.E.R.E.M.P.U.A.N...
Mode skrg: SEDIH...sob..sob..


Okla..sb xnk keadaan bertambah buruk...
Baik kite selesaikn...
Tp biase la aku...keras hati...
bukan EGO ye....
cume hati ni susah nak reda kalau da sakit...
Lame jgk la ujan xberenti2....
Dlm kepala otak ni xpayah ckp la...
mcm2 yg aku fikir...baik..buruk...
biase la ati tgh SEDIH....
Tak tahu la mybe Tuhan nk uji kot...

Hurmmm...aku pn da penat sbenarnye...
nk stop..tp xtau cmne...
Sampai di satu destinasi...
Aku tingal sorg2 dlm kete...
Tak tau dia pegi mane....
SEDIH lagi....

Agak lame la jgk aku dok sorg2...
Time tu kepala otak ni btambah serabut...
Setan2 mula la menghasut aku...
Arghhh...rase mcm nk lari keluar....
Tp xpe..SABAR lagi...

Menangis...dan terus menangis...
itu la aku....
klu dah xtau nk buat ape...

Then HE's coming in...
Owh...ape nk buat nih?

Suddenly...
Jeng..Jeng..Jeng..


Huhu....
Dapat HADIAH lagi....
ni kes nk memujuk punye pasal la ni...
hehehehe...

Dah dapat hadiah diam terus....hehee....
Anyway...thanks awk...
Tak putus asa pujuk saye...
Mode skrg: dah bole SENYUM


Yeehaaaa.......








No comments: