Jom Shopping!

26 December 2010

R.I.N.D.U datang lagi....


Haish...
Tibe2 plk rase mcm R.I.N.D.U bangat sama si Dia
Buat ape si Dia agaknye skrg eh?
Mesej tak balas...
Diam aje...tido dah kot...

Bese la bile dah jauh...
mestila ada rasa R.I.N.D.U 
agaknye si Dia R.I.N.D.U aku tak??
agaknye si Dia tido mimpi aku tak??

Aku tak bole tido...
asyik ingat si Dia...
...huhu...

Rase mcm lambat plk mase berlalu..
Tak sabar nak tunggu si Dia balik...


...Untuk si Dia...

Awak..awak..

Walaupun awk jauh dari pandangan mata
awk tetap dekat dihati saya...

Dulu..
Ada harinya saja yg buat saya rindu.. 
Sekarang..
Hari-hari saya rindu..
Dulu..
Tanpa awak di sisi pasti ada rindu datang menghampiri.. 
Sekarang..
walau awak ada dia di sisirindu itu tetap bertandang dan tidak mahu pergi..



No comments: