Jom Shopping!

19 June 2011

Koleksi Wajah2 Lucu Aku & Kamu ... *_^

Hello...hello...hello...
Hey uollz! I'm back....

Hurmm...tgh boring2 xtau nak buat ape, aku explore la Computer buruk aku ni...
Tengok gamba2 lame...zaman dolu-dolu...time mula2 bercinta...Ewah, mcm da TUA sgt lak aku nih...huhu..Ermm dlm dok belek-belek ada la 2-3 gamba yg buat aku terSENYUM sendiri...huhu... bukan giloss tp geli ati...Moh le kite nengok same2...

ni wajah TERUJA sbb dpt keropok Rota

ha! btl kn?? teserlah keterujaannya...hehee

ni aku xtau..mybe tercekik tulang ayam kot..heh

kesian...sekali dgn mulut2 pn senget..huhu


Alololo..tomei nyeee...huhu


Huwahahaha...cute miut betul knn...haaa...Okok, skrg turn aku nye gamba lak...baru la adil kan...Aipp, tp korang jgn gelak plk eh...Gambar2 ni hanya utk tontonan sahaja, bukan utk ditertawa....huahaha...Moh kite nengok... 

Arghh...mengerikan!

Okey..ni adalah wajah ketidaktahanan kepanasan..haha

Yg ni adalah wajah yg tidak disengajakan...Paparazi pny hal..huhu

Aksi yg sama...Paparazi pny hal jugak...huh!

Okeh....selesai sudah...
Banyak lg sbnrnya....tp cukup2 la eh..kang xlarat korang nak tengok lak...(ayat selamat..hahaha)
Len kali la pulak eh..penah nk upload sbnrny...tenet pung SLOW banget nih...ponet den nak nunggu...
Bile la dapat pakai tenet yg LAJU mcm jet knn...hehe ade ke yg laju mcm jet?? 

Ok uolzz, Tata! & See U again!  


No comments: