Jom Shopping!

21 June 2011

Operasi Memecah Lemak!


Tak tau la kenapa tibe2 pulak mek dyla ni bersemangat nk ajak aku berjoging...Tapi aku no hal...bab merewang ni aku memang sukee, tak kisah la pegi mane pun..asalkan aku tak duduk memerap kat umah, itu memang membosankan! So, demi memenuhi kehendak mek dyla yg tengah bersemangat utk menurunkan berat badan nye itu..aku pun join lee samee...Nampak gayenye mcm sungguh bersemangat die nak dtg joging ari2...huwahahaha...jgn hangat2 taik ayam sudaa...

Sebelum berjoging moh le kite panaskan badan dulu yee....

itu diaa mek dyla yg bersemangat waja...huhu

saye juge bersemangat waja...haha

Okeh..dah abis memanaskan badan...(berposing je lebey...huhu)
Mari kite mulakn operasi...huwahahaha...
Fenin..fenin...agaknye sbb dah lame tak berjoging kot buat aku rase fenin-fenin lalat gitu...huhu...So, aku tak byk lari, klu lari pun cume cikit2 jer...huhu..okla tu kann...Yg penting peluh keluar...Kitorg sempat 1 round je...Penat woo...Ingat Tasik Shah Alam tu kecik ke?? Takpe la, mule2 je nih...nnt dah selalu KO OK la kot...huhu...

Okey, sambil jalan2 tuh moh le kite menikmati keindahan semulajadi ciptaan Tuhan ini...Org kata sambil menyelam minum ayaq!...huhu...






Memang cantik kn ciptaan Tuhan? hehehe....


1 comment:

Ajibardin said...

faito ohhh!!!! selamat tinggal lemak :)