Jom Shopping!

09 August 2011

Al-Kisah Jejariruncing & KFCM

Rasenye sume org pun dah tau kot cite hangat lagi panass nih...
Tak kan korang tak tau kot siap masuk paper lagi....
Ermm...actually aku bukan nak cerita pasal kisah cinta diorg ke, sebab diorg putus tunang ke tapi  rase mcm sedih pulak bace entry terbaru jejariruncing harini...Sob sob...


Yela mmg betul...
berat mata menandang berat lagi bahu yg memikul....
Aku tau walaupun dia kata dia redha tapi dalam hati dia hanya Tuhan saja yg tahu...
Kita tak tau ape kisah sebenar sebalik sume nih...
Apa pun aku harap cik Elia TABAH...
Sume yg berlaku ada hikmahNya

Tak dapat bayangkan kalau sume ni jadi kat aku....
Adakah aku sudah cukup kuat utk menghadapi segala dugaan & cubaan itu?
Ya Allah,
Jauhkan lah aku dari rasa KECEWA, SEDIH, DUKACITA dan PUTUS ASA

Apapun pada cik Elia,
Maafkanlah mereka yg membuat kita kecewa dan terluka...
Allah itu Maha ADIL
Ikhlaskan lah rasa REDHA itu
insyaAllah...ada BAHAGIA yg menanti... *_^



No comments: