Jom Shopping!

09 December 2011

Rinduku BerOmbak....

Ewahh..tajuk tak hengatt...!
Bese la kn...penangan filem baru yg hangat mcm pisang goreng tuh!


Korang da tengok? Sure la kn ramai yg da tgk...mane tak nye, hari pertama tayang je da dpt RM750 ribu kutipan...hari ke empat da dpt RM4 juta....wOw! arini da hari ke berapa tah...sure la lg bnyk knn.... Huish...kalau la sape yg pegi tgk filem tu pn bole dpt duit jgk, aku sanggup tgk 10x... Wah berlagak kau eh, pegi tgk wayang aritu pn org yg belanje kau..ada ati nk g tgk 10x...huh!


Yelah...mmg aku yg beriye sgt nk tgk cite ni....Sape yg tak mau tgk wei...filem adaptasi dari Novel yg pemess tuh...aku igt lg Novel nih pemes mase aku mude2 dulu...mcm tua sgt je aku nih knn...Tp mmg btl la cite dlm Novel Ombak Rindu tu mmg syiok wOooo...jalan cite & cara penulisan Fauziah Ashari tu mmg The Best! lah!...sbb tu aku bkobar2 sgt nk pi tgk filem OB nih...haaaaa...





Apa pn TQ la kat Incik A sbb sudi belanje aku tgk cite OB nih...komen aku pasal cite OB ni adalah tak dak kOmen...huwahaha..aku enjoy tgk cite nih...sbb aku mmg suke layan cite sedih2 nih...layan perasaan...jiwang karat...cintan cintun...huhuhu...banjir la jgk sikit...




Kalau ikutkan cite Novel OB ni de kesinambungan die...tp sorry aku xsempat nk bace...mungkinkah filem OB ini pun akan ada kesinambungannyerrrr???? huhu...tunggu jelahhhh...!

Ok bye!

No comments: