Jom Shopping!

11 August 2010

Ade test....???

Adeh...test ade test la pulak. Cmne nih buku semalam baru bace, mase dah tinggal 2 jam je lagi...
Ermm..ni la aku klu korg nak tau...study last minute pastu bile nak jwb soklan sume blank...heh...
Ape bole buat byk sgt gangguan...cuti 2 ari tp 1 benda pn xjadik...tah ape yg aku buat...ni baru la kelam kabut nak buat nota, tu baru terhegeh2 nk buat nota...nak bace nye bile pulak..?

                                                    
August yg busy...huhu


9Aug - MKT420 test 1...


Ni sempat lg update blog...kui kui kui...bukan salah ibu mengandung klu jap lg kau xdpt jwb soklan yer....
Sebenonye mate den mengantuk sesangat...asal bukak buku mate lak nk tutup...
 So, bosan2 tnggu kt opis nih sementara nk g kelas kite lawat2 le blog...hehe... Eh sambil2 tu bace gak buku tau....tp tgk2 gitu jer...huhu...


workstation yg agak semak, but still cool..




last minute nye nota...colourfull tuu..


uii..byk nyee buku...konon rajin le tu

 Ape2 pun tawakal jela...harap2 boleh jawab...klu xdpt jawab tuu padan la dgn muke aku yg cun nih...
sape suh study last minute...(dlm ati berdoa, mintak2 la lecturer bg tgk buku) hahaha...harapan jela...
Korg pn doakn aku erk...syg korg...!!! huh...cam nak amik final exam la pulak....
Yg penting YAKIN BOLEH!

chaiyok..chaiyok..

 Okeh u ols...aku nak continue study sikit lg...sikit je...huhu...Then aku terus chow g kelas...Ta ta...
Wish me luck ya...!!

No comments: