Jom Shopping!

08 August 2010

Bungee lagi....

Ehem...ehem...betul la org ckp bunga bkn sekuntum kumbang bkn seekor...huhu...
actually ape yg aku nk story kat cni xde kene mengene pOn dgn peribahasa tu...sje buat gimik...korng suke x? hoho...pagi ini sedang aku lena dibuai mimpi, aku dikajutkan dgn panggilan dr seseorg (nnt aku bgth sape org nyee)...katanya ade surat saman dari mahkamah...maka terbeliak la bijik mate aku ni...saman ape la pulak...tp malang nya surat itu tak sampai...maka dimintanya alamat rumah aku...aku yg sedang mamai wkt itu hny mengikut apa yg di minta tanpa berfikir panjang...(suke suki je bg alamat kt org, tp xpe berbaloi...heh)...lepas tu aku pn sambung la tido blk...huhu... baru je nak nenyak...
org itu call lgi...haish...kaco betul laa...
kali ni die suh aku klr jap dia ade kt bwh umah aku...adeh..maleh tul la nk bgun....dgn langkah yg lemah bersama hati yg panasss aku pegi la jgk bukak pintu....jeng jeng jeng....alahai posmen dtg anta bungee la...itu rupenya dia punya surat saman...cehh....tp xpe, besh besh....aku suke surprise2 nih....tapi.....motif?? haa....korang rase knp?
okla korg tgk gmbr2 kt bwh ni myb korg akn tau...hehe....
pada posman yg baik ati...terima kasih sb sudi bg bungee yg sgt cantik mcm sye...huhu...appreciate it..!



ni la posman nyeee....ngee

tantik..tantik...





hehe...no worries...


ni la kumbangnyee...eh ni beruang..





No comments: