Jom Shopping!

26 August 2010

Kemalasan...Keletihan....

Adeh...adeh...lemah longlai rase nyee....Puase la kata kn...(puase ke?)...terasa kemalasan yg melampau utk membuat keja arini...
tp aku bt jgk keja...cume keikhlasan tu xde...huhu...pale ni igt nk cuti jew....mentang2 la sok Selangor cuti...wehoo....siann org2 yg bekerja di KL, Putajaya...dll...(knp mesti sebut KL n Putrajaya jew?)....hahaha...sb kwn2 aku ramai keja kt KL n Putrajaya...kehkehkeh...xpela korg kn da cuti time Hari Wilayah aritu...adil la kn....

Plan esok?...urmm...aku mau pegi menghabiskn duit kt Jalan TAR n Sogo...huhu...mesti sesak giloss kt sana...sume org Selangor turun KL shopping.....hahahaha...Tp mampu ke aku menghabis kn duit ku ini? (eh mcm byk lak duit die)....byk apenye, duit bonus abis cmtu je melangsaikn utang2...ape yg tinggal?habuk adaa.....huhu...ade hati lg nk g shopping....xpe xpe, window shopping pn kire shopping jgk kn....heh...jom kita Enjoy!





Enjoy2 jgk kak...keja byk nih...dgn assignment lg...test lg...itu sape nk jawab? sendiri mau igt ler....

Adoi...lmbt lak jam ni berjalan...aku dah xsabo2 nk chow nih...sejuk giloss kt opis ni...mcm kt London dah resenye nih...

No comments: